sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Lävistykset

                
Täällä taas!
Pieni hiljais elo mun blogissa tuota ilmennyt. Aika normaali juttu. Aiheet loppui ja pää löi tyhjää. Innoistuin aika paljon liikaa aluksi, mutta oon palannut! Aattelin kirjottaa aiheesta lävistykset tänään. 

Mielipide lävistyksistä

Mun mielipide lävistyksistä on että ah, ihania! Joo niimpä mitä hienoo et naamassa on reikii tai jotain, mutta mä tykkään. Kiinnostun ihmisestä paljon helpommin kun sillä on just lävistys tai tatuointi. En tiedä miksi, mutta se herättää mun mielestä mielenkiintoa ihmisestä. 

Omat lävitykset

Niin tosin kävin ottamassa viime keskiviikkona kolme lävistystä. Muistaakseni aiemmin niistä jo vähän mainitsinkin. Reikiä tuli kulmaan ja huuliin. Otin siis cyber bitesit ja ihan perus kulmakorun. Cyber bites on siis huulissa korut keskellä huulta ylhäällä ja alhaalla, eli periaatteessa labret ja medusa. Kävin jyväskylässä ottamassa hålessa. Oi että, oli ihan mahtava paikka. Suosittelen. Tosi mukava henkilökunta ja osaavat kyllä hommansa! Lävistykset ois oikeesti maksanu 111euroa mutta sain alennusta, niin ne maksoi sitten 100e. Kivusta on paha sanoa sillein mitään koska se on niin yksilöllistä sattuuko se vai ei. Kumminkin kulma ja labret ei sattunut oikeestaan ollenkaan, mutta medusa sattui jonkun verran. Eniten kaikista läväreistä mitä mulla on ikinä ollu. Paksuus on huulissa molemmissa 1,6mm ja kulmakorussa 1,2mm.
No sitten jos mennään lävistyksiin mitä mulla on ollut, niin ei mulla oo ollu kun madonna. Senkin otin pois kun suunnitelin ottavani tuon medusan. Tykkäsin siitä kyllä paljon ja sen otin kun olin 11 vuotta. Otin sen ihan tässä saarijärvellä yhessä kampaamossa kun siellä oli joku mies joka lävistyksiä teki. Se sattui jonkun verran. Hinnasta en oo varma mutta 30-40e välillä. 
Ja sitten lävistykset mitä vielä haluaisin. No mä haluaisin vielä ainakin nenäkorun. Bridge ois ihana, mutta se on ainut lävistys mitä äiti ei mun anna ottaa. Korviin ajattelin ainakin ottaa. Mulla on håleen semmoinen alennus kuponki juttu mikä tuli jo täyteen niin aattelin sen tuhlata sitten rustokoruun. Haluaisin myös alkaa venyttää korvia. Ainiin, septumkin oisi kiva mutta en oikein voi ottaa kun menisi tyhmästi päällekkäin tuon mun medusan kanssa.

En oikein keksi enään mitään sanottavaa joten tää taisi olla vain lyhyt pläjäys. :) 
Moikka! Alle vielä kuva mun uusista läväreistä, jättäkää kommenttia mitä mieltä ootte mun uusista lävistyksistä. :DD



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti