perjantai 30. tammikuuta 2015

Liiallinen bloggaus into.

Heipparallaa!
Nyt mulle on iskeny joku kauhea bloggaus into! Koko ajan tekee mieli keksiä kaikkea kirjoitettavaa sunmuuta sellaista. Mä en edes oo suunnitellu mitään onko mun blogi lifestyle vai minkä tyylinen aihepiiri tässä edes on! Muutamia ideoita mulla on korvan takana mistä voisin kirjoittaa sitten erikseen oikeen kunnolla. Mun elämäntilanteesta tai semmoista. Ei siinä varmaan mitään kiinnostavaa ole mutta saapa nähdä jos se joitakin kiinnostaisi. Ja jos ei kiinnosta tai mun blogi ei edes millään tapaa menesty, niin ainakin on tunne että jotain on tullut tehtyä!

Tänään mun aika menee vaan kotona kökkiessä. Mikskä sitä nyt edes sanotaan kun on ollut kipeä ja sitten ollaan kotona se "kuumeeton" päivä. Konvakin olisi ollut tänään mutta ei ole mun juttu! Tässä nähdään osa myös sitä että en ole "perinteinen" nuori. Mua ei kiinnosta mitkään bileet mitä niitä on eikä pahuuden teko. Varmasti äiti tykkää. Heh. Mä vaan olen kotona. Jep, olen aika tylsä persoona, mutta oikeasti mulla menee aika hyvin. :DD 
Uskon kyllä että konvissa sun muissa olisi hauskaa ja muutenkin kivempaa kuin olla kotona kissojen ja koirien kanssa sohvan nurkassa kyttäämässä viikonlopun toiminta elokuvaa, mutta pakko myöntää mä tykkään siitä enemmän. Nyt monilla käy mielessä että painetaan raksia ylänurkassa "too weird for me" mutta kun mietitään kumpi on mukavampaa, lukea sellaista blogia nimeltä ULLA HILLEVI joita on monia monia samanlaisia vai lukea minun ernun sekopäisen pikkulikan blogia sienistä tähtiin? 
Joo totta, tässä vaiheessa monet kääntyy siihen ulla hilleviin. Anteeksi muuten jos nimesi on Ulla tai Hillevi. :DD 
Voisin kyllä nyt tässä ilmoittaa että aion hankkia muuten kulmakorun ja nenäkorun ens kuussa. :)

Mä taidan liueta paikalta ennenkun menee liian överiksi! 

NÄKYILLÄÄN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti