perjantai 19. kesäkuuta 2015

Since 2001

Moikka! En vaan käsitä, että täytin tänään 14 vuotta. Jotenkin niin outoa kun aina oon jotenkin juhlinut, mutta tänä vuonna en. Enkä edes yhtäkään lahjaa saanut, paitsi isäpuoli antoi 40 euroa, jotka jo tuhlasin tilaessani äidin kanssa mulle synttäri lahjaa ja sitten vähän innostuin ja tilattiin kosmetiikkaa 70eurolla. Ups! Olihan sentään mun syntymäpäivä. Myös mun isän äiti soitti mulle tänään onnittelu puhelun ja sanoi laittavansa mulle synttäri rahaa, kun nyt on kuulemma niin hyvät alet. :D Mulla ei ole mitään suunnitelmia paitsi, että oon menossa powerparkkiin ensi viikolla. Sekin ihan ensimmäinen kerta powerparkissa. Olen vaan kerran käyny linnanmäellä ja parisen kertaa särkänniemessä, joten tuleehan sitten powerpark myös koettua. Meitä on jonkin moinen lössi sinne lähdössä. 


Pojusta on muuten todella vaikea saada kuvia, koska nykyään se juoksee karkuun jo nähdessään mut kameran kanssa. Ennen se pelkäsi vaan sitä ääntä mut nytten se pelkää koko kameraa. Kohta alkaa tietyt asiat muuttumaan, mutta niistä en voi vielä oikein mitään kertoa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti